inTwente gebruikt cookies

Wij (en derde partijen via third-party cookies) gebruiken de cookies om de website te verbeteren en u gerichte informatie te bieden. Als u alle cookies accepteert, geeft u naast de verplichte functionele cookies toestemming voor het plaatsen van analytische cookies en volg cookies.

  • Analytische cookies: meten het gebruik van de website, om de gebruikerservaring te verbeteren en problemen te signaleren.
  • Volg cookies: meten uw internetgedrag en voorkeuren, zodat we gerichte informatie op onze website kunnen aanbieden. Deze cookies kunnen ook op andere websites gebruikt worden.

U kunt uw cookie instellingen altijd later aanpassen via ons cookiebeleid.

Instellen

Inloggen met DigiD

Op Mijn inTwente en in de Mijn inTwente-app vindt u veel informatie over uw zorgverzekering. Omdat hier persoonlijke informatie en gegevens omtrent uw gezondheid te vinden zijn, beveiligen we deze omgeving zo goed mogelijk.

Twee manieren om in te loggen

De overheid stelt strenge eisen aan zorgverzekeraars als het gaat om inloggen. U kunt daarom bij inTwente alleen op de volgende twee manieren inloggen op Mijn inTwente of in de Mijn inTwente-app:

  • met de DigiD-app;
  • met DigiD met een sms-controle.

Stappenplan voor inloggen

Om het inloggen voor u zo gemakkelijk te maken hebben wij een stappenplan voor Mijn inTwente en een stappenplan voor de Mijn inTwente-app gemaakt.

U heeft nog geen DigiD

Een DigiD kunt u aanvragen via de DigiD-app of via het aanvraagformulier op de website van DigiD. Na de aanvraag ontvangt u van DigiD een brief met een activeringscode.

Heeft u hulp nodig met DigiD? Op de website van DigiD vindt u naast meer informatie over het installeren en activeren van de DigiD-app ook instructievideo's. Veel bibliotheken hebben een Informatiepunt Digitale Overheid waar u terecht kunt, hiervoor hoeft u geen lid te zijn van de bibliotheek. Ook kunt u terecht bij de Digihulp(lijn) als u er online niet uit komt.

Problemen met inloggen

In de meeste gevallen zal inloggen met DigiD prima werken. Het kan altijd gebeuren dat dit niet lukt. Hieronder noemen we een aantal situaties waarin inloggen misschien niet lukt.

De Mijn inTwente-app is niet up to date

Update de Mijn inTwente-app op uw telefoon of tablet en log opnieuw in.

U kunt de Mijn inTwente-app niet updaten

Het besturingssysteem van uw telefoon of tablet wordt niet meer ondersteund door onze app. U kunt in dit geval de Mijn inTwente-app niet gebruiken. Op Mijn inTwente kunt u nog wel terecht om uw gegevens in te zien of te wijzigen.

De DigiD-app is niet up to date

Update de DigiD-app op uw telefoon of tablet en log opnieuw in.

Naar boven